Termenii și condițiile generale se aplică tuturor vânzărilor de produse de către SC AVAMIA SRL prin intermediul magazinului online www.avamia.ro.
Utilizarea acestui site presupune acceptarea termenilor și condițiilor menționate mai jos. Toate comenzile plasate în magazinul online www.avamia.ro sunt subiect al termenilor și condițiilor definite mai jos, în forma în care sunt publicate pe acest site la momentul plasării comenzii.
SC AVAMIA SRL își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă. Pagina “Termeni și condiții” conține întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
AVAMIA – este denumirea comerciala a SC AVAMIA SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Strada Danielopolu, nr. 36, Ap. 16, București, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J40/2414/2022, cod unic de înregistrare fiscală 45616966.
Vânzător – AVAMIA, brand al societății SC AVAMIA SRL .
Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică care efectuează o comandă și achiziționează produse prin comandă online pe site-ul www.avamia.ro.
Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Cont – secțiune din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri etc.).
Site – domeniul www.avamia.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce apare ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa produse de pe site. În urma plasării comenzii, vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate, iar cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestuia.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către vânzător.
Contract – contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului, reprezentat prin comanda confirmată de către vânzător.
Conținut – toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; orice informație comunicată prin orice mijloc de către vânzător, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra produselor și/sau promoțiilor desfășurate de către vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către AVAMIA, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comandă.
Dacă modifică cantitatea de produse din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărei persoane.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin adresele și numerele de contact menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, AVAMIA își rezervă dreptul de a cere Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
AVAMIA poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON).
În cazul plăților prin transfer bancar sau plăților online cu card bancar, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON sau comisioanele de transfer bancar. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
4. COMANDA
Cumpărătorul poate efectua comenzi prin intermediul site-ului www.avamia.ro, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de AVAMIA, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Cumpărător pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
- Produsul/produsele comandate nu se afla in stocul intern sau in stocul furnizorului.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri, cu excepția costurilor de livrare/returnare.
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://avamia.ro/conditii-de-returnare. Solicitările primite după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea Produselor, în cel mult 30 zile calendaristice de la data recepționării coletului refuzat. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card online: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate cu ramburs/transfer bancar: prin virament bancar în contul specificat în scris de Cumpărător.
* Cheltuielile de transport privind returnarea produselor cad in sarcina cumparatorului.
5. PUBLICITATE
Newsletterele AVAMIA sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de AVAMIA SRL. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
În momentul în care, Clientul își crează un Cont pe Site își exprimă acordul să primească Newsletter. Clientul are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.
Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la abonarea la Newsletter către Vânzător în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.
Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
6. FACTURARE ȘI PLATĂ
Prețurile produselor afișate în cadrul site-ului www.avamia.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produsele vândute de AVAMIA, în format electronic, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său.
În cazul în care factura nu a fost primită la adresa de email specificată, deși s-au primit notificările ce vă informează ca s-a finalizat comanda sau comanda a fost livrată, rugăm să ne sesizați la adresa de email: office@avamia.ro.
Plata se poate realiza:
- Ramburs: La preluarea coletului de la agentul de curierat se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere (după caz), suma fiind exact cea care vă este confirmată după efectuarea comenzii pe site prin email sau telefonic.
- Plata online cu card bancar: Dacă s-a selectat varianta de plată online cu card bancar, la finalizarea comenzii se va face redirecționarea către serverele securizate ale NETOPIA MobilPay, furnizor al AVAMIA de servicii de plată online cu card bancar. În cazul în care operațiunea a fost finalizată cu succes, suma aferentă comenzii va fi retrasă din contul Cumpărătorului, la livrarea coletului acesta nemaiavând nimic de plată.
- Transfer bancar: Plata prin Transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emisă de AVAMIA, în urma confirmării online, prin email sau telefonic a comenzii. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.
Datele cardului de plata ale Cumpărătorului nu vor fi accesibile angajaților AVAMIA și nici nu vor fi stocate de către AVAMIA sau de către procesatorul de plați integrat în Site.
7. LIVRAREA BUNURILOR
Vânzătorul se obligă să livreze produsele în sistem de curierat din ușă în ușă către Cumpărător. Taxele de livrare sunt transparent prezentate în secțiunea Total Coș.
Livrarea comenzilor în București și restul țării se face prin FAN COURIER, în termen de maxim 7 zile de la transmiterea email-ului ce confirmă trecerea comenzii în stare finalizată, sau de la confirmarea telefonică a comenzii.
În cazul expedițiilor în afara rețelei de acoperire a curierului, se percepe o taxă suplimentară ce se va comunica în momentul stabilirii adresei de destinație.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Vânzătorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul României.
8. RETURNAREA ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR
Potrivit legislatiei in vigoare, produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Asadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:
– Produsele personalizate
Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) –contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Cererile de returnare se trimit prin Email sau Curier cu Confirmare de Primire la sediul social al S.C. AVAMIA.R.L. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original (daca s-a emis in forma scrisa), certificatul de garantie in original cat si copie dupa cartea de identitate a persoanei pe numele careia a fost emisa facture. Produsul trebuie returnat în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care a fost recepţionat.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs.
Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe SITE sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal cu agentul curier
– sa ne contacteze telefonic la numarul +4 0726 440 415
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie produselor.
Efectuarea oricarei comenzi pe acest site presupune acceptarea tuturor precizarilor prezentate mai sus.
Returnare/Anulare Comanda
- Aveti dreptul de a returna comanda, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
- Perioada de returnare expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
- Pentru a va exercita dreptul de returnare/anulare trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email la adresa office@avamia.ro
- In acest scop, puteti folosi modelul de returnare/anulare de mai jos; folosirea lui nu este insa obligatorie.
- Pentru a respecta termenul limita de returnare/anulare este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de returnare/anulare inainte de expirarea perioadei de retragere.
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:
- Produsele personalizate
Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) –contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Consecintele returnarii/anularii
Daca returnati/anulati comanda, va vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati de catre dvs.
- Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
- Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata Transfer Bancar. Pentru realizarea transferului este nevoie sa ne indicati un cont bancar valid avand ca titular numele dumneavoastra. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Daca plata comenzii a fost efectuata prin card bancar, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in maximum 30 de zile de la acceptarea returului.
- Expediati produsele la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
- Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
- Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
- Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”
- Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 “(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. (2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.”
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
- “(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici
-
- Produsele returnate vor fi trimise la adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.
- Atragem atentia ca, in cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura (folosire), zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide neacceptarea returului.
- In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la acceptarea de catre SITE a returului.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați pe email la office@avamia.ro sau la numărul de telefon afișat pe site.
9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
10. RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de catre Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația in vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Continutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.
Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre AVAMIA, aceștia fiind opozabili Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
11. ÎNSCRIEREA DE OPINII, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Înscrierea de Opinii privind unul sau mai multe produse se poate face de către Utilizatori/Cumpărători prin completarea câmpurilor în care sunt solicitate numele și adresa de e-mail.
Informațiile înscrise pot fi atat pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs. În momentul înregistrării unei anumite Opinii, Utilizatorii /Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afisa acest conținut.
Nu vor fi acceptate Opiniile:
- scrise în alta limbă decât limba Română;
- ce utilizează un limbaj necorespunzător, ofensator sau jignitor la adresa oricărui alt Client/Cumpărător;
- care nu se încadrează ca și conținut în zona de Opinii referitoare la Produs, ci sunt comentarii privind preț, promoții, livrare, întrebări, informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul, reclamă.
Orice întrebare sau problemă legate de Produse, Comenzi, Livrare, Plată, Returnare Produse etc., vor fi adresate Vânzătorului la adresele (email/telefon) prezentate în secțiunea Contact a site-ului.
Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator /Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă prevederile Termeni și Condiții site. Textele introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.
În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenilor si Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului /Cumpărătorului de a înscrie Opinii în secțiunea Recenzii.
12. PRODUSE, REDUCERI, PROMOȚII
AVAMIA va publica pe site-ul www.avamia.ro sau pe pagina de Facebook informații despre Produse și Promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Reducerile de prețuri se vor aplica conform detaliilor oferite pentru fiecare campanie în parte (număr produse, categorie produse, valoare comandă minimă, interval calendaristic, etc.), nu se vor aplica produselor ce au deja preț redus și vor fi valabile în limita stocului disponibil.
13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL / CONFIDENTIALITATE
AVAMIA este înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal sub numărul. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, AVAMIA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
AVAMIA va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații.
În conformitate cu cerințele Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, AVAMIA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale ale Utilizatorilor.
Scopul colectării datelor este informarea Cumpărătorilor săi privind situația Contului lor, evoluția și starea Comenzilor, evaluarea Produselor oferite, disponibilitatea pe stoc a produselor de interes, comunicarea promoțiilor și concursurilor organizate de AVAMIA, trimiterea de newslettere prin folosirea poștei electronice (e-mail, SMS), numai cu acordul prealabil al Utilizatorilor/Cumpărătorilor.
Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Prin completarea datelor în formularul de creare de Cont și/sau de Comandă, Cumpărătorul declară și acceptă necondiționat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a AVAMIA, înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numarul, și își dă acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate în scopul prevazut mai sus.
Informațiile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătoresti și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
14. FORȚA MAJORĂ
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
15. LEGEA APLICABILA – JURISDICȚIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între AVAMIA și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Bucuresti.