Conditii de returnare

Potrivit legislatiei in vigoare, produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Asadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

– Produsele personalizate

Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) –contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Cererile de returnare se trimit prin Email sau Curier cu Confirmare de Primire la sediul social al S.C. AVAMIA.R.L. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original (daca s-a emis in forma scrisa), certificatul de garantie in original cat si copie dupa cartea de identitate a persoanei pe numele careia a fost emisa facture. Produsul trebuie returnat în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care a fost recepţionat.

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs.

Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe SITE sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal cu agentul curier
– sa ne contacteze telefonic la numarul +4 0726 440 415

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie produselor.

Efectuarea oricarei comenzi pe acest site presupune acceptarea tuturor precizarilor prezentate mai sus.

Returnare/Anulare Comanda

  • Aveti dreptul de a returna comanda, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
  • Perioada de returnare expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
  • Pentru a va exercita dreptul de returnare/anulare trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email la adresa office@avamia.ro
  • In acest scop, puteti folosi modelul de returnare/anulare de mai jos; folosirea lui nu este insa obligatorie.
  • Pentru a respecta termenul limita de returnare/anulare este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de returnare/anulare inainte de expirarea perioadei de retragere.

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

  • Produsele personalizate

Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) –contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Consecintele returnarii/anularii

Daca returnati/anulati comanda, va vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati de catre dvs.

  • Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
  • Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata Transfer Bancar. Pentru realizarea transferului este nevoie sa ne indicati un cont bancar valid avand ca titular numele dumneavoastra. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
  • Daca plata comenzii a fost efectuata prin card bancar, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in maximum 30 de zile de la acceptarea returului.
  • Expediati produsele la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
  • Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
  • Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
  • Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”
  • Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 “(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. (2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.”

 

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

  • “(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici

    • Produsele returnate vor fi trimise la adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.
    • Atragem atentia ca, in cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura (folosire), zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide neacceptarea returului.
    • In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la acceptarea de catre SITE a returului.

 

Formular returnare produse:







    Produsul are defectAm primit alt produs


    Returnarea produsuluiSchimbarea produsului